γαμώ

περπάτησα στο ας είναι και στο μάταιο όλη μέρα μέχρι που νύχτωσε και τα είδα πιο καθαρά να αναβοσβήνουν πάνω μου μπροστά μου στον τοίχο μου στο διαμέρισμα στο μου γενικά, λοιπόν μια φωνή  ακούστηκε σαν στόμα απ'έξω και έφερε στο μυαλό μου αδικαιολόγητα το γεγονός σου ναι το άνοιξη προκαλεί το γεγονός σου, αδικαιολόγητα γιατί ούτε η περιγραφή ούτε το γεγονός είχαν ήχο ή μήπως είχαν είχαν έχει; όπως και να'χει την προηγούμενη περίπου τέτοια ώρα ναι πιο αργά ναι χτες στο τρόλεϊ επιστροφής, μάτια κοιτάζουν μάτια που και που μάτια που κρύβονται από πρόσωπα, πρόσωπο, μαλλιά, μασχάλες, μασχάλη, ανάσα μπύρας, σαμπουάν τσιγάρου μπύρας, αγκώνες, οθόνες, αυτιά, ναι μάτια δεν προτιμούν βόλτα στην οθόνη τηλεματικής τρόλεϊ ούτε έξω απ΄το παράθυρο το οποίο ήταν ανοιχτό αλλά άνοιξε τέρμα άνοιξε με νόημα δύναμης όχι τεχνικής μπρατσονέου παπαρέα όταν ακριβώς ακούστηκε δυνατός κοντινός δυνατός δυνατά βήχας δίπλα του, ναι μάτια κοιτούν μάτια ενώ ταυτόχρονα συζητώ μέσω εφαρμογής αέρα αέριους με μικρόβια συνεπιβάτη πως να μπούν στη γαμημένη μύτη του σημερινού βροντόφωνου μπετόβλακα βροντόπαθου που ακούμε τη γνώμη του για όλα σε όλη τη διαδρομή και να τον ταράξουν, λοιπόν μάτια κοιτούν μάτια και όου η στάση μου προηγείται της δικιάς σου διότι ωπ ναι κατεβαίνω ενώ εσύ πω παραμένεις παραμένεις απέναντι απ'την κεντρική αυτόματη πόρτα πόρτες στην αυτόματη αριστερή γωνία που σχηματίζει όρθια θέση με τη βοήθεια αέρινου κάγκελου και κάγκελων, πριν ανοίξει η πόρτα κατευθύνομαι μπροστά απέναντί της, κοιτάζομαι λολ κοιτάζω στο τζάμι καθρέφτη μήπως παίξει και σε δω αλλά παίζει φραουλίνο πουκάμισο συμπαθητικού κοκορόφτερου νεαρού γίγαντα κοκοβιού που καλύπτει τα πάντα, κατεβαίνω περπατάω παράλληλα με τη φορά του λεωφορείου πριν ξεκινήσει και όταν ξεκινάει καταφέρνω να το έχω προσπεράσει μόνο μερικά μέτρα ώστε τότε ναι τότε μαλάκα ναι ναι τότε να είναι η στιγμή να γυρίσω με φάτσα στο δρόμο και να κάνω ναι να προσποιηθώ ότι περιμένω να περάσει για να περάσω απέναντι οπότε ναιι να σε δω μια φορά ακόμα, το πραγματοποιώ σε βλέπω και ντάξει