αγρίμι πρώτο πρόσωπο

Όλα τα βιβλία έχουν ένα κοινό άξονα.Η προβολή του υλικού πίσω απ'τις ενοχές και ίσως τις ενέργειες που δεν περίμενες ,δεν μοιράζεται ανάμεσα σε δεύτερο πρόσωπο και αγάπη.Η διαγραφή αποτελεί στοιχείο και μιας και τώρα καταλαβαίνεις τί λέω,θα χορηγήσω το παρών σε ελεκτρονική μορφή έτσι για να το διαβάζεις και να βρίσκεις δεύτερους ή τρίτους λόγους για να με εξαφανίζεις-σκοτώνεις.Το χαμόγελο μου δεν είναι έντεχνο, ούτε φοράει post μπράντ,εγώ είμαι ο θείος,εγώ και ο θεός μανά μου.Αλλά ας καταργήσουμε ΤΩΡΑ το προσωπικό στυλ και ας εγκαθιδρύσουμε το ένα ως αποξένωση ή χάσμα.Δεν ξέρω τί συμβαίνει, μα όταν μου χαϊδεύουν την πλάτη ή μου χώνουν τσιμπιδάκι στο ίδιο μέρος,δεν αντιδρώ και φυσικά δεν έχω ταλέντο σαν κάθε γκόμενο ούμπερ λούμπεν που καίει.Ίσως ο μόνος λόγος που περπατάω τριγύρω να είχε αφορμή μια κόκκινη περίοδο ή ένα φωτοστέφανο στην άκρη του σπίτιού του σταύρου.Το παράθυρο δεν ανοίγει και οι προτάσεις μου,ίσως γαληνεύουν στην μη ύπαρξη αεράκι μπαλονάκι.Δεν θα μπω,ούτε πριν διψούσα οπότε ο κώλος είναι ανοικτός και τα πιτσιά λυτά.Σε ένα τέταρτο της ώρας δεν θα μιλάμε για πρίν ή μετά,τα σκατά μπήκαν στο αυλάκι και τώρα με το χιόνι δείχνουν πιο όμορφα,σαν λουλούδια και τα λοιπά.Τέλος τα σχολεία, πιο τέλος οι διευθυντές παύλα η καύλα του-του τζούρα πριν τα νανάκια της μικρής.Ένα θα σου πω τώρα που ρίζωσες,τα λεξικά δεν περιγράφουν την ροή του νερού,ούτε την προσπάθεια εν φλατ επικαρπίας.Οι άνθρωποι,έστω ειρηνικοί ή κουροσαίντιδες όπως το πιοτό μου,το τσου τσου μπεά μουμ(με άλλα άλλα λόγια),πισωφαίνονται και κραυγοδείχνουν πριν τις ετικέτες στα ρούχα.Εκεί που το τηλέφωνο μου λέει 8 έκει θα ποτιστώ εκεί ναι θα ανθίσω.Μη πάρεις με,για χαζοβιόλη,απλά πάρε με πριν η τελεία γίνει τέλεια.Ως καίτη λελούδιζα,ως στρίγγλα λουλουγίζω.Ζω,χορεύω αποφασίζω η ζώη μου δεν ψιψήνεται λουμίδης.Τα χαρτιά βγαίνουν ε?Συστάσεις:ο λίνος γκαζέλης έγραψε,το ηχείο του έβγαλε τρίχες,τα στήθη του μεγάλωσαν,η κοιλιά του βγήκε,μαμάμι!Κουράστηκες.Καταλαβαίνω.Λιγότερα λόγια.Λιγότερα λόγια,περισσότερη αληθειοπροχειρότητα πλην γαδουροσύνη.Πρωτότυπες λέξεις,εκτός αλήθειας,εντός σκέψης.Πίου.