και θα'χει και ήλιο στα μαλλιά και άνεμο στην μέση(μόνο αυτο αξίζει οπότε μην συνεχίζεις στ' αλήθεια ή στα σοβαρά καλύτερα)

Ένα χρόνο πρίν,τέτοια μέρα τέτοια ώρα ίδια ζώνη γλυκιά ζωή, είχε ανοίξει προσεκτικά το κείνο με τις επάρσεις και ξεκίνησε δίχως παραμέτρους ένα παιχνίδι τέχνης και φαδαζίας!Η λέξη τέχνη,παρατήρησε άμεσα,δεν έχει να κάνει με λεξιλόγια ή πλαστές ερήμους.Συμφώνησε με άλλα λόγια λοιπόν (το),οτι οτι οτι οτι οτι τον χαλά γίνεται φαγάκι του κούνελου.Στα γεγονότα τώρα: η μάριον είχε μια μικρή αδελφή την σου,η οποία δεν χαμπάριαζε από ρόλους και υπορόλους δίνοντας σε όσους συναναστρέφονταν νταν ντιν με το υποκείμενο της,νανανα κατανοήσουν πλήρως οτι η υπεραντοσύνη μαστίζει 1 στις 2 οικογένειες εν έτει 2008.Το άτομο που ή το οποίο πάσχει,την έπαρση αου τούτη,εκδηλώνει τρυφερούς πόνους στο στομάχι και βγάζει βαρβιτουρικά αντί για τρίχες στο πρόσωπο.
Λάτρεψα χτες ένα σπουργίτι μέσα σε μια στάχτη και μια στάχτη έξω από ένα ρίχτερ και ένα τύπο που έσταζε ιδρώτα ή μέλι ενώ το μόριο του γινόταν καρπός της πρωινής γιαγιάς.
Αηδίες.. πέντε χελιδόνια δεν φέρνουν την άνοιξη μιας και πιάσαμε τα πουλιά.Ένας τίγρης,μια τίγρης ένας τιρίρης όμως ε; υψωνεσαι αδελφέ.Είναι αστείο να σε σκέφτομαι να γράφω ενώ προσπαθείς να βγάλεις άκρη μέσα σε κάτι τόσο σπουδαίο όσο τα ούρα σου ή μου ή μας.
Και ας επιστρέψουμε βασιλιά μου, ας μου επιτρέψεις να μου μιλάω στο πληθυντικό μμμ μιας μεμιάς στυλώθηκα με ούτο το μοσχοκάρυδο.Συνεχίζουμε,προχωρούμε μέχρις ώτου γεννηθεί μέσα μας ή από μικρή και τότες διαλελέξουμε $ ή Ευρώ(έχασα το κουμπί,ξέρω πως γράφεται βαϊτσα μ') ή μακαριότατα.Τέλος το ζουμί.
Αν είχα να διαλέξω ανάμεσα ή μέσα σ'ενα σπίτι με σένα, θα επέλεγα το ανάμεσα μιας και μου πάνε τα γήινα άρα και τα ντουβάρια,αναπνέω,ξέρεις, εντός σου,γνωρίζω σε γνωρίζει ενώ είναι όλα έτσι ζει,καλά!!, ζω εντός σου κατοικεί,πωππ!!,κατοικώ και σε φιλά σε μαλλάκια ή κωλαράκι(ατόφιο).
Με λίγα-λίγα λόγια για να καταλάβεις ,το κάουντερ τέξας ξερωγώ βιζιτορ σαμθινκ χατζισαμθινκκκκκκ είναι για να μετρώ τις στιγμές που μπαίνεις καθώς και τους παλμούς που πνίγω ενώ γράφω όλα αυτά και εννοώ τζαστ ουαν θινκ:δεν θα στο αποκαλύψω.Άλλωστε το βλογ δεν καίει με τα γράμματα μου,ούτε γαμιόμαστε μέσα ή μέσω αυτού.Δεν σε φωτογραφίζω απλά κλείνω το μάτι στους υπόλοιπους που λεν λεν και μετά πάνε σανίδι για ανανέωση ντέιτ και κιθάρα στα μάτια μου.Βγάζω καπέλο,σπέρνω και εκ !σε θέλω!
Μάι μια φορά ρωτούσα μάτια μου,σήμερις ρωτώ και ξαναρωτώ.
Στις τρέις η βράση δεν κολλάει,την τρίτη που έρχεται αύριο όμως η εξέταση παραμονεύει και όλα αυτά χωρίς αγχος ή άλγος,μιας και δεν υποφέρω με τα δόντια αλλά με τα δάκτυλα.Μη κάνειςς μμμμμμμμμμ.Τρία και,και μια λάθος σύνδεση.