επιστροφή στην κορυφή-κορυφή δίχως μέι χεβ

Πέρασες και πέρασε ένας έτοιμος έτος.Μα καλά που πήγαν τα στολίδια και τα επίκαιρα;Ίσως φταίει η κατάσταση: δεν έχω τηλεόραση,έχω υπομονή,κατουριέμαι πάνω μου τις νύχτες και διαδηλώνω περί έπαρσης και ημιμάθειας ενώ την ίδια παράλληλη στιγμή γίνεται η αυτοπαράδοση.Εντός τώρα, γιατί το εκτός επιμένει να μην ανήκει σε μας, δηλαδή σε μένα,έχω ένα 'νιώθω καλά και τα κόμπλεξ πάνε περίπατο όταν' στον ώμο.Δεν λέω.. είναι επικίνδυνο λόγω διάπλασης πέφτωντας να φάει μούτρα, και έδαφος να χάσει τρυπώντας το, μα η άνοιξη έρχεται μια φορά κάθε χρόνο,η στύση πολλές και ο θάνατος μία η καμία ή καμμία.Έχω χρέος,υποχρέωση,υπόκειμαι σε χρονοχρέωση όταν παίζω με αυτό το τρόπο τις λέξεις και καταλαβαίνω την αδυναμία σου και την δική μου να καταλάβω την αδυναμία σου.Είχα να σκεφτώ πολλά και ήταν πρωίνη η ώρα όπως το συστηματοποίησε ο πίθηκας και οι υπόλοιποι συνεχίσαμε ωστέ να μη χέσουμε σε σκέψη.Καλά κάναμε,δηλαδή κάνατε καλώς τότενες.
Θυμάμι proμάμα.
Θα σημειώσω την περίπτωση και θα σου τηλεφωνήσω είπε ο προπομπός.ΜΑ μπα μαπα μπα!Στο διάολο πίπα,φεύγω στα λόγια φεύγω.
Θα πάω να ζήσω εκεί που βλέπει το ποτάμι και θα αφήσω την λίμνη και τα μαγκαβατού κτίσματα ουρανού.
Άντε ώρα να φύγω και κανονικά, δηλαδή εννοεί με τα πόδια στυλ σηκώνομαι και πάω,πα παπαπα, που πάω όμως όταν απ΄τα χέρια μου τρώγω αέρα ή αέρις ή aerious.Πριν την ανάσα υπάρχει ασφυξία και μέτα η ασφυξία.Δεν είναι θέμα να αντιληφθείς τι λέω, είναι θέμα να το φας όπως τρωω και τα δικά σου σκατά και χωνεύω μια χαρά.Σκατά είναι γιατί θα γίνουν σκατά και πριν φάνταζαν σκατά απλά βρίσκονταν στον ήλιο και έσταζαν λεμόνι ή μύριζαν αλάτι και έτσι έμοιαζαν κάτι άλλο εκτός από σκατά.Με άλλα λόγια την προηγούμενη ήταν σαν σκατά,κατα την διάρκεια μεταμορφώνονταν(άρα δεν διατηρούσαν ονομασία),και τώρα βαπτίστηκαν,απετάξαμεν είδον απεταξάμενος,σκατά αέναα σκατά.Τι φως που μπαίνει τι μέλι κερνάνε στα υπόγεια,τα λουλούδια σου πάτησαν τις τράπεζες και δεν μένω πια κοντά στης χαμοστέρνας.Επικοινωνία ούμπερ άλλες αλλά δυστυχώς τα αγγλικά μου σκοτώνουν την διεθνή αναγνώριση μα επιβραβεύουν εσέ εσαϊ, ως πολίτη του κόσμου,ως μουσικό με εκτόπισμα, ως βράχο δεινόσαυρο,ως μάτι αγκάθι,ως οτι υπάρχει γαμημένα καλή κακή μουσική ενώ δεν υπαρχουν τέτοιες διακρίσεις παρά μόνο γούστα λούσα ρε κούλικ,βούνε,υπέρυθρε ακαγκιόπα και εν τέλει μαλάκα-μαλακισμένη.Οτι τρώω με αλάτι παρακαλώ και όχι ροκ αφού έφαγες το ρολ.Επανάληψη πάντα για καλό ενώ είδες νααα ακούω υποψιασμένα αυτό που υποψιάστηκα οτι έιχα στο μυαλό και ναααα το ράδιο επιβραβεύει γιατι είναι ιντερνέτικο όπως και τα γράμματα μου πια.Αφού έφτασες ώς εδώ πάρε ένα φιλί μιας και δεν έχω ετικέτες υπόλοιπο ή σπέρμα στάμπα.