ψήφο φέρω

Επίκαιρος,επιτακτικός ένα ζώο όρθιο με τέσσαρα ποδάρια και οπισθοφυλακή έτοιμη για κάθε ενδεχόμενο.Το κάθε ενδεχόμενο παρουσιάζει μαγικό ενδιαφέρον όταν γίνεται ενδεχομένως ή άλλα ανορθόγραφα στάτους.Όποια πετάει ή πέταξε ξέρει.Στα συγκαλά μας λοιπόν και σήμερα,σήμερα-σήμερα ας αναρωτηθούμε.Προς τι το χαμογελάκι νεαρέ;
Είναι λοιπόν μεσημέρι και όπως πάνας λαός και Σία, τρώγω το χοιρομέρι μου.Τελειώνοντας,πίνω γουλιά κρασί πατέρα σε μπουκάλι σαμπάνιας και ανάβω θάνατο βαρύ ο οποίος ω και ω ομοιάζει με δεκαεπτάχρονο παιδί με παπί δίπλα στις γραμμές του no se.Ζε νε σε πα λέω και την γαμαάω την γαμάααω όπως δεν την γάμησε κανείς κοκορίκος ψες.Ω λέει!Είναι η κιθαρού,ο ταύρος, το ταυράκι μου.Σηκώθηκε και ντύθηκε.Ντύθηκα και αναστέναξα.Στην ράχη της, πριν την επικάλυψη, φάνηκε το ζοφερό μέλλον μέλι του σύμπαντος.Θεωρείς μπούρδες όλα αυτά;Σου δίνω την επικαρπιά και το παραπέτασμα.Κρατώ μηρό και τρώω μήλο βλακάκο.Αλλά μια χαρά το πας.
Ύστερα και μετά τον κορεσμό η αλήθεια συνάντησε την δικαιοσύνη και όλοι που έφεραν βλογ ή ημερολόγια ακατανόμ νομ νόμαστος μαστός, ονομαστός-ξακουστός, έγιναν γραφιάδες στο μαντάμ φιγκαρό ή πόρτα στο Έλενα.Ε ναι μερικοί έβγαλαν και βιβλίο,τους ζηλεύω γιατί τούτο θέλω κι εγω.Το λεξικό πέφει βαρύ στην τουαλέτα,ένα βιβλίο δικό μου όμως;Θα τα τυπώσω και θα σας τα δώσω.Τουτο τον κόπο τον μακρυπρόθεσμο,ο οποίος δεν φοράει μπλόυζάκια κάφκα,ούτε ζει με γκάζια την ροή,θας α,σας θα τον δώκω να τον ε,εγευτείτε.
Με συναντά τυχαίως,τυχαίος επιβήτορας του λόγου.Ξεστομίζει τα εξής:Άκουσε μικρέ..δεν πρόκειται για πανηγύρι,ούτε για αυνανισμό.Δέκα και κατι χρόνια αγωνίζομαι και υπομένω και έρχεσαι εσύ με κωλοτούμπες και μαμά τέλειωσααα να δημιουργήσεις εγκώμιο και τα λοιπά;Δεν είχα τέτοια πρόθεση του απαντώ και στο επόμενο δεύτερο μπαίνει ο παπακαλιάτης απ΄την πόρτα (αιδοίο και τασάκι πίτσα και σουβλάκι)και μας ζητάει συγνώμη έπρεπε να ξαναπάμε το πλάνο.
σΤΗΡΙΧΘΗΚΑ στο πρώτο γράμμα το οποίο είναι πάντα κεφαλαίo και έτσι δεν φοβάμαι την αντιγραφή σου αχρείε, μιας και μόνο εγώ ξέρω τι κουβαλάω τρύπιε παπαρίκο(εδώ απευθύνεται-αναφέρεται στην πολιτεία την χαμένη,το δράμα της και στον ομφαλό της γης)
Τούτη την εβδομάδα πενθώ την άλλη θα χορεύω και την τρίτη στου ιερομάρτυρα τον οίκο θα αφοδεύω.Μα καλά ναι, που είναι οι τρόποι, το σαβούρα ντριμ βιρβ βιβρ, μάμα μου.Αναρχικό λεξικό θα υπογράψω και ως άναρχος ,αξία δεν θα αδράξω, άρα δεν θα με αποκαλείς αναρχικό μιας και συ κατέχεις αρχές πολλές εκτός από μία άστρο-οίστρο μου,εξουσία μου,οικέτης σου για πάντα εγώ, εγώ ο πόλα βάρυς, ο εν του και,ο λέφτερος, ο καν καν πεντανόστιμη πίττα μπιφτέκι απέναντι από την παιδική μου χαρά.Αυτονομία και ζωή, η γρία η κότα στέρεψε από ζουμί.Για την ταμπέλα ζω,για το ρο πριν απ'το θω.
Ω σερ προσεύχομαι να μη γένουμε πολλοί και να μη μένουμε λίγοι.Παίρνει κλίση μάναμ,έχω κλήση.