ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ,ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Η μαμά δεν έχει ιδέα από ίδερνετ ούτε και εγώ από αστεία για να τα βρούμε.Έτσι,μοιραία όπως θα έλεγε η κατιμά τα προσπερνάμε και περνάμε τα μιααα χαραααά, όταν έχω δουλειά ή διάβασμα.Χωρίς λεξιλόγια γίνεται η δουλειά και αν χαμογελάς την ώρα που σε αναφέρω εδώ,να ξέρεις ή ξέρε, οτι γι' αυτό το κάνω.Κάποτε είχα όρεξη για μπούκλες τώρα έχω πιο πολύ.Σήμερα, με αφορμή εξωτερική ή εσένα και αιτία εσωτερική ή εμένα, σκέφτηκα για κοκόμπαλες στην αμμουδιά και χρυσά κοκτέηλ δίχως τόμι κρούζι ή ντεκαπάζ!Α ΡΕΕ 90's δικά μου,αμερικάνικα έιτις!Κώλος και ανάμνηση ένα!Θυμάμαι σαν καλός νοσταλγός παπαρίγκος ιντερσεξουάλμε ντο,τον Ιωάννου Ιωάννου ξαπλωμένο δίπλα μου πάνω από τα φύκια και κάτω απ΄τα αστέρια(σχεδόν κλεμμένο αυτό, πολλά ντοκουμεντάρια βλέπω-διαφήμιση απτ΄το φτωχό βλογ και τον εγωπαθή κύριο στην αγέλαστο πέτρα και στον άνθρωπο) να λέει ΤΖΑΜΑΤΑ!Είμαι από χωριό και πάντα μου άρεσαν τα μιράντα παπαδοπούλου(χώρεσαν δύο διαφημίσεις τρέχει το σεσούλι/γεια σου σούλα που έγινες αναστασία εγώ σαγαπώ χωρίς <'> στη μέση και με τα δυο ονόματα/ γεια σου συμμαθήτρια).Συνέχιζω χωρίς αναγνώριση, αλλά με αναγνώριση κλήσεων και απόκρυψη απ'το σπίτι.Η μπανανία πέφτει μακριά και η ασυναρτησία όχι στο ατλάντικ κύριε χωμέ αμάντο!Δεν με ενδιαφέρει ο αγώνας,τράβα στην οικοδομή χωρίς τρίγωνα κάλαντα ή Ε.Π.Ο.Ποιϊα.Απ'την άλλη πλευρά ή χέρι,το χόξτον πέφτει κοντά, μα και στας σέρρας φίκι φίκι για να γίνω γραφικός.Ο πατέρας μου επιμένει οτι έχει ειπωθεί και το απ'τα μάζας-απ'τα μάζας, αναφερόμενος στο ιστορικό χωριό.Όλοι κλαίμε για τον χαμό , μα δεν γνωρίζουμε τον πανικό.Αιτιολογώ:ο κόμπος δεν βρίσκεται στο χτένι αλλά στο βρακί μου φύλακα προσφυγά μου,στρατό έκανα μυαλό έβαλα και οι πυγολαμπίδες φωτίζουν λιγότερο από μένα πλέον, τις νύχτες.Αυτο δεν είναι ιώδιο επούλωσης.Είναι οινόπνευμα,άρα φαγούρα για τους στρέιτ, οικονομία για το στρέιτ.Να το πώ;ας το πω:και τροχοπέδη για τους νέοι.
νέι-νέι.Γεια σου έι ποδολάγνε.
Φιλάκι(στο μπαρ-γρηγόρη του άινερ σίτυ για αθήνα κάπουτε,εγώ για γάμο με όκλεϊ εσύ με ακούστικά φούστα τραγούδι τραγουδιστό μάλλον βρετανικό,αν και έχω πιστέψει οτι ήταν πέιβμεντ πια, και κοιλαρά 50άρη απέναντι να θαυμάζει χωρίς λόγο -ναι- τα λεπτά σου λευκά σου μπούτια/εμένα μάρεσαν όχι μου άρεσαν ή μ' άρεσαν τα μαλλιά σου μέσ' το καρέ και η βερμούδα μου)