όλα να με χτυπανε χαμηλά μαϊστρο μου,όλα ειναι ένα ερωτηματικό με ήττα(πάλι)

Βρεθήκαμε ύστερα από 25 μήνες.Στα σύνορα μας τούτο λέγεται αγάπη.Μην παραξενευτείς αν το διαβάσεις, μην συγχιστείς αν δημιουργώ ή πέφτω σε λάθη.Μια καλή μέρα σαν και τη δικιά μας, ένας ήλιος αποφάσισε να διαπρέψει, ακουμπώντας αν όχι πατώντας πάνω σε γάμπες ή και λοιπά οστά τα οποία είναι φυσικά το μακρύ και το κοντό κάθε ημερολογιακού αρτιφίσιαλ τύπου αλλά δεν μπορούμε να τα μεταφράζουμε όλα, ζάχαρη! Γι΄αυτό υποστήριξα,ύστερα από αίτηση αποδοχής την οποία και έκανα σε πλησίον της οικείας μου Κ.Ε.Π., οτι ναι μεν στην πόλη, ο βον βον βότριχας γίνεται πολύ ουά, από μια δημοσίευση σε μια Athens Choice ή ένα Last in First Out entypo niaou niaou free mama (συγνώμη παρασυρθηκα με ηηηη αααα υυυυ απο την γκρίκλις νουνέτα μου), αλλά στο χωριό γεννιούνται οι νιοι που αν και υιοι του πατέρα τους, δείχνουν να αντιλαμβάνονται το εκτόπισμα και το διαμέτρημα της αισθησιακής συναίνεσης δίχως πνεύματα και γραμματική Τι θέλω να πω χωρίς αποκωδικοποιητή η συνδρομή: Μια φορά το 91,αν θυμάμαι καλά ,ολοκληρώθηκε ένας κύριος Μήτα, λαμπρό αστέρι των σκέψεων μου σήμερα.Τύπος ανάλαφρος ,του ωδείου, τηρούσε πάντα τον Κ.Ο.Κ. και κοινοποιούσε τα αποτελέσματα των ερευνών του, καθάπασα παπα ο παπα την επικράτεια, σε μορφή ηλεκτρικού ταχυδρομείου(προ ιντερνέτι μάμα συνέπεια μη ηλεκτρονικής εφεύρεσης). Ο κύριος αυτός, αποφάσισε κάποια στιγμή να γράψει ένα βιβλίο ώστε να ολοκληρώσει την ολοκλήρωση του 91, και να αφαιθεί σε ένα κοκό δίχως προηγούμενο για κείνη την εποχή και το μυαλό του. <Οι ελέυθεροι άνθρωποι> έλεγε τότε<δεν πάσχουν από συμπώματα αρταξέρξη, ούτε βοϊδοσκοπουν με τρόπο "ανάσανα" τα κακώς κίμινα τούτου του τούρμπο γουος εν γκο πλανήτη.Οι ελεύθεροι άνθρωποι είναι ελεύθεροι γιατί σου δίνουν λέξεις και παίρνουν νήμα για να πλέξουν και ύστερα να τραπεζώσουν τους φίλους τους με τα απομεινάρια των στύσεων τους>.χα!Ιδιοπαραγωγή;πλέγμα;συνάρτηση;είναι αλήθεια στην φύση ή στην συνείδηση μας να συγκρουόμαστε;ναι, και αν ειναι ίδια η φύση με την συνείδηση ποιος θα μου δώσει βήμα να υπογράψω; blogspot.com ή εγώ;περ οπερ λεκ ή το πορτοφόλι της κυρίας μητέρας μου;χωρίς απάντηση, χωρίς ερωτηματικό, ούτε καν τελεία πάμε πάμε παάμε