ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΧΙΛΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

(έναρξη)λοιπόν θα σου πω όλα για όλα αυτά που σε ενοχλούν, που σε κάνουν να νομίζω οτι είμαι ο καλύτερος και την άλλη στιγμή με ρίχνουν σε μαύρο κακα χάλι κοκο, χωρίς τόνους, μα με τόννους ειλικρίνειας. Πες μου..τι πληρώνεται;τι ρε μαλάκα;ο μαλάκας το μαλλί ή η εργασία σου.Θα μου πεις/ περιμένω ..γιατί εγώ/ από τα έτοιμα του παμπαμπατέρα τρώω και με διαφημίζω, μήπως και υπάρξω κάποια στιγμή. ΕΣΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΤΑΓΗ.Εγώ δεν,με κρίνεις και δεν, σου στέλνω και δεν,δεν μεν και τεν-τεν, ενώ τα παπουτσάκια σε λίγο θα είναι έτοιμα και θα φάω.Ας φάω.Πρόκειται για προσωπικό όραμα;υπάρχει;ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ;κάπου πριν το μεδούλι υπάρχει το σαχλοκούδουνο.Ο μπουμπούνας ενημερώνεται οτι δεν πρόκειται για φανζιν της πούτσας ή του πούτσου αν προτιμάς αγόρι κυρακυρίε μου.Όλα στο μέτωπο με ψιλή φωνή. Δεν περιμένω τίποτα που στο βάθος γράφει δεν περιμένω τίποτα. Πατεντάρω και υπομένω λύκε-λικ αλίκη μου αγάπη μου, φράκτη μου και ρίμαμάρι!το άτοιμο με περιτριγυρίζει..δεν με αφήνει και μου σούρνει οτι δεν θα είμαι ποτέ βέβαιος ή έτοιμος ή λαίδη και αλήτης να δεχτώ. Είσαι καλύτερος μέσα στο ταμπού μας και θα γίνω ένα αγόρι(αγόρι) το οποίο πάντα θα περιμένει μια τουαλέτα από κορίτσι.Την χρωστάει ως είπε [σ.σ(πάντα ήθελα να βάλω αυτό το σ.σ. σε μια δικιά μου παρένθεση) με άλλη αφορμή δεν ξεκινάω κάτι νέο]. Ημερολόγιο δεν θέλατε;λουστείτε..και συ γρηγορία,περιμένω αίτηση αποδοχής λόλο σκορδόπιστη!