να γίνεται πέμπτος-έκτος μήνας του χρόνου

έφτασα με κόπο στην μπάρα, ο μπρο με υποδέχτηκε χαμογελαστός μπροστά / γάμα τα χάπατα από πίσω, του ζήτησα να μου βάλει αέριους με ένα παγάκι αλλά δεν είχε ούτε αέριους ούτε παγάκια οπότε γέμισε το κρυστάλλινο παγουρίνο μου με αταράξ και μου επέτρεψε να το χρησιμοποιήσω κατά τη διάρκεια της παραμονής μου στον χώρο, αφού πλήρωσα με αστραπιαίο τριπλό ανοιγόκλειμα ρουθουνιών, τον ευχαρίστησα και πήγα να κάτσω σχεδόν απέναντι και απέναντι από τις υπηρεσίες στικθέτη οι οποίες πριν προλάβω να δοκιμάσω το αταράξ μου δοκίμασαν μια αλλαγή που έκανε την διπλανή παρέα να χοροπηδήσει ταυτόχρονα και να πει ρυθμικά το το'βαλε το'βαλε οπότε κείνος που είχε τις περισσότερες μπάρες ψήλωσε σε σημείο να σκύβει ώστε να μην χτυπάει κεφάλι στο ταβάνι και έτσι λιγο καμπουριαστός με μπουκαυλωμένη μύτη άρχισε να τις μετράει να τις μετράει μέχρι που τέλειωσαν οι μπάρες και τέλειωσαν όλα και τέλειωσαν όλα και τέλειωσαν όλα και όλα ξαπλώσαμε όλοι μαζί αγκαλιά όλε ανακουφισμένα στο όλα ήταν καλύτερα πριν όλα είναι καλύτερα τώρα σαν πριν σαν τώρα

12MAIO2019