αδύναμο.txt

ξυπνήσαμε δηλαδή ξύπνησα νωρίς το πρωί ήταν βράδυ χωρίς ξυπνητήρι στο χρονόμετρο ή πόνο σε στομάχι μυαλό, χωρίς το ξυπνάω κάθε πρωί ξυπνάω για να συζητάω με έναν γαμιόλη τα προσόντα μου, ούτε με το 4ωρο 8ωρο 12ωρο άουρο άωρο μετάωρο μετέωρο βήμα ντύμα δέρμα μετέωρος, ναι χωρίς όλα αυτά κοίταξα γύρω όλα ήταν εντάξει ήταν φφφφφίου ήταν οκ ήταν μαύρα όλα είναι μαύρα κατάμαυρα καταμαύρα αλλά ναι σε λίγο χρησιμοποίησα το πρώτο παλαμάκι αυτού του μήνα ώστε να πάρει μπρος η νυχτερινή όραση και μμ ωραία μμ μάλιστα μαλάκα πήρε αμέσως οπότε αμέσως αμέ αμέσως άρχισα να διακρίνω κάποια πράγματα μπροστά μου όπως για παράδειγμα μια παλιότερη άναρτηση επιβεβαίωσης υπάρχω-υπάρχόουμε που ήταν ξαπλωμένη απλωμένη αρχειοθετημένη τεντωμένη στο πάτωμα πλάι σε μια φωτογραφία ευχούλη ειδήμονα και βότσαλα κείμενα φύκια άμεσα πρόσωπα προσώπων με τα οποία συνδέεται κανείς με σχέση γαλάζιου μπλε μπλικ μπλοκ ελεύθερου λεξικού αμοιβαίας αγάπης αφοσίωσης και κατανόησης χωρίς κατ'ανάγκη να υπάρχει συγγένεια ή ερωτικό ενδιαφέρον, δίπλα σε όλα αυτά έαν όχι μέσα τους ή εντελώς εκτός τους σε άλλο διαμέρισμα ας πούμε ήταν κάτι σαν χνούδι που μου έμοιαζε και που πικ που μπορεί να ήμουν εγώ πριν τώρα μετά αλλά ναι ρε δεν φαινόταν καλά οπότε άρχισα να κοιτάω πιο ψήλα μήπως δω τίποτα πιο ενδιαφέρον, έτσι λοιπόν στο τέρμα τέρμα  ψηλά ναι στο ταβάνι είδα βλέπω θάλασσα δηλαδή βλέπω βλέπω πως περπατάμε παράλληλα ναι κατά μήκος της θάλασσας σε αυτή την παραλία μαλακία πεζοδρόμιο παγκάκι ρίκι ρίκια ρέικι παπαριά τσίκι ποδηλατόδρομος (μαλάκες δεν χωράνε ποδήλατα εκεί πάτε καλά  παπάρες τι παπαριές είναι αυτές; το λέτε και ποδηλατόδρομο τόσα χρόνια έλεος), σταματάμε απότομα σε φάση ώπα στεκόμαστε μπροστά στη βιτρίνα που έχει ρολόγια, τα κοιτάς με γουρλωμένα μάτια, φέρνεις το κεφάλι κοντά κοντά όλο και πιο κοντά μέχρι που χτυπάς το μέτωπο στο τζάμι ναι κουτουλάς ναι χαμογελάς ναι λες χα ξέρεις ρε εγώ είμαι ρολογομανής και ναι είσαι ρολογομανής σε λίγο όμως η ώρα περνά φεύγεις κι επιστρέφουμε στο σπίτι λιγότερο γυμνοί λιγότερο αλμυροί και το νερό στο ντους ντουζ καίει τόσο που αποφάσιζω δηλαδή αποφασίζουμε ότι δεν έχω δικά μου προβλήματα ή τουλάχιστον τόσα όσα νομίζω οπότε με ανοιχτούς ή ανοιγμένους πόρους και  κόκκινο κατα τόπους δέρμα έρχεται φθινόπωρο σε λίγο χειμώνας και μετά προς άνοιξη καλοκαίρι το βλέπουμε ξανά το αυτό: αυτό το καιρό τώρα: ζεις σε ένα νησί / στη χώρα / ξυπνάς κάθε πρωί (πολύ πολύ πρωί) / για να μου στείλεις μήνυμα το οποίο οκ γράφει: κάτσε αθήνα μαλάκα παλιομαλάκα