αντιληπτό

κρέμα κρέμα κρεμοσάπουνο, λίγο κρεμοσάπουνο και νερό πολύ νερό στη συσκευασία, υγρή αντί για παχύρευστη καθαριότητα, πλιτς  πλις πλιιι μισή  καθαριότητα μισή, δύο πετσέτες δεξιά,δύο μεγέθη, δύο χρώματα, μία για το πρόσωπο, μία για τα χέρια, μπλε - κόκκινη - μικρή - μεγάλη, βρίσκω την κατάλληλη, αόρατο δάκτυλο με κατευθύνει απ΄την τουαλέτα στην κουζίνα, αόρατη μύτη οδηγεί γεύση, διατάζει κατσαρόλα, μαγειρεύει, αόρατη γλώσσα μου δίνει στη γλώσσα να δοκιμάσω,
αόρατα μάτια δείχνουν λιχουδιά για μετά το φαγητό, σκέφτομαι ουά, προχωρώ, κάθομαι μπροστά στο τραπέζι, περιμένω, οθόνη εμφανίζεται κρίνει την στάση μου απέναντι στα γεγονότα, αφήνει τη λάμψη της, στέκεται όρθια εκτός της, αμέσως μετά  χαμηλώνει και κάθεται απέναντί μου, συνεχίζει με κρίνει, κρίνει την στάση της απέναντι στα γεγονότα, συζητάμε, το συζητάμε, τσακωνόμαστε, συζητάμε, συμφωνούμε, τσακωνόμαστε, μου λέει, δηλαδή με λέει, είσαι ααρχιιίδι, μου λέει ντάξει μαλαάκα κενόςς, υψώνω καθρεπτάκι, παύση, παύση, αόρατο μπράτσο αποβιβάζει σαλάτα ανάμεσα σε σουπλά, αόρατο γόνατο κάνει κόλπο με μισοάδεια ποτήρια, αναδύονται μισογεμάτα πάνω σε χαρτοπετσέτες, τα κοιτάζουμε, τα αρπάζουμε, τα τσουγκρίζουμε, κοιτάζουμε το ταβάνι ενώ τα αδειάζουμε, ταυτόχρονα πνιγόμαστε αυτόματα πέφτουμε απ΄τις καρέκλες ταυτόχρονα, αόρατες παλάμες μας χτυπάνε στην πλάτη, μας επαναφέρουν, μας σηκώνουν, μας ξαπλώνουν μπρούμυτα, πιέζουν τα κεφάλια μας στο πάτωμα, μας εξουδετερώνουν, τρίβονται και χειροκροτάνε ενώ αόρατες πατούσες χοροπηδούν, αόρατα αυτιά ακούν τον ήχο, αόρατα χείλη έρχονται χαμογελώντας, εμφανίζουν μάγουλα με λακκάκια, μας φορτώνουν, μας σπρώχνουν μέσα τους,  μας εξαφανίζουν