επιθυμία το κάθε χθες βράδυ

παλάμες  παράλληλες στο δάπεδο, παράλληλες στα μπούτια, κάθετες στις γάμπες, κάθετες στη μέση, μπρούμυτα ξαπλωμένες στην καρέκλα, ξυπνούν φθάνουν κάτω απ΄το σαγόνι και ορίζουν σταθερό λαιμό:

εγώ γυρίζω σπίτι με σένα, προσέχω πως θα περάσουμε το δρόμο κοιτάζω εσένα, το φανάρι λέει σταμάτης αλλά άσφαλτο διασχίζουμε, τα αυτοκίνητα λείπουν, άνθρωποι στη στάση περιμένουν λεωφορεία ααγκμμμμ, τα φώτα όλα ταυτόχρονα σβήνουν τώρα, ο περιπτεράς σου χαμογελάει, με χαιρετάει, κατεβαίνουμε το στενό, στρίβουμε δεξιά, φθάνουμε έξω από την πολυκατοικία, χάνω τα κλειδιά μέσα στις τσέπες τα χαάνω, τα βρίσκω μαζί μπερδεμένα με εισιτήριολαστιχάκιχαρτοπετσέταγρηγόρης, αμέσως ξεκλειδώνω, μπαίνουμε στο ασανσέρ, πατάς το 5, ξέρεις ότι στον πέμπτο μμ μμένω, ακούγονται όλα, όλα ακούγονται, απ΄το διπλανό διαμέρισμα η τηλεόραση παίζει σα ραδιόφωνο, μπορούμε να κάτσουμε, καθόμαστε στο σαλόνι, στον καναπέ απλωνόμαστε, συντονιζόμαστε με τον ήχο που διαπερνά τον τοίχο και τον ανακατεύουμε με το δικό μας: βρέχει φωτιά στη στράτα μου σκεφτόμουν μείνε μαζί μου εεεεεεε μη φύγεις γιατί αύριο θα είναι αργά να διώξεις την πίκρα διψάω  σε θθέελω μουμου μαααα αααρ ψήστ' έεελα, ταραχή στην ζωή μου να φέρνει τάραχη να με πάρασέρνει αργκ άσε τις μαλακίες κόρννγκ μπερ αμπντά μη γελαζ λακ οτζ σι  εντ άι κομάντ τι βοτάνι ήταν αυτό δεν είναι όλα στυλ πάρε με πάρε με μέσασου βάλε με στα μαγικάα μην το συνεχίζεις το ρωτάς είσαι το σαράκι που μου καίει  κοιμάσαι ξύπνα σεθθθθρθέλω;

Δύο οδοντόβουρτσες σε ένα ποτήρι, μια οδοντόκρεμα απ'έξω, ένας καθρέπτης πιο ψηλά αντανακλά δυο σώματα
 / παράλληλα παράλληλα / Όρθια.