ισότοπος

εκδηλώθηκε υπερ ατού εαυτού (της),ενώ μπούκλες κύλησαν με μορφή ιδρωμένου ρυθμικού sex κάτω απ'τα χαζά μπούτια της/
Ένα με τα κόμπλεξ κι απόψε,ενώ τα δάκτυλα βγήκαν δώδεκα στην τελευταία αναμέτρηση με το αριθμητήρι-ημερολόγιο καλντέραρ 2009.Το παιχνίδι των αντιθέσεων κέρδισε το μυαλό και η φωνή μιας άλλης αλυσοδεμένης καλής αγάπης με παρακίνησε σε ένα δοχείο με εμετό-εντυπώσεις.Το λοιπόν,απέφυγα κατά τα γραπτάς να ενδώσω,γύρισα κεφάλι στο σε βλέπω σαν φίλο και όλα τα τελικά νι είτε παρουσιάζονται σε λέξεις,είτε όχι,χάθηκα απ΄το ταμπλό μου,μία για όλα ως και το τέλος της επόμενης πρότασης.Στη συνέχεια αναρωτήθηκα γιατί κοιμάμαι μόνο μου στις νύστες και δε υποστηρίζω πια,όπως παλιά-παπαπά,το πρότυπο γλυκό,ζιγάρο παγωτό.Είπαν μεγάλωσα και οι καρκίνες συνήθειες έγιναν καλά πουκάμισα και τρόποι.Στο δεύτερο ημιχρόνιο οι τύψεις κάπου με περιόρισαν και η φωνή του περί:είδες πως με τρέμει η πλάση,έγιναν λάθη τύπου εξαπανέκαθεν.Στα αγγλικά ήθελα να σου μιλήσω γιατί το α' ενικό χορεύει σα μουσίτσα πίσω απ΄τα μάτια μου,μετά την άνω κάτω τελεία,πιπιπριν το κόμμα:I had to tell you,μάλλον δεν μου χρωστάς μια τουαλέτα πια.
Κατά το προσωπείο του προσωπικού και δια την θέληση μου,θα φιλιόμαστε πιο συχνά (πλέον) περ οπερ λεκ.