Το τότε όπως τότε

Τα τοστ δεν ήταν έτοιμα,η Μαρία μπορούσε να κάνει την κίνηση κι όμως δεν το πήρε απόφαση.Τι πρόβλημα!Δεν είχε υπερατού ούτε καν στην επιδίωξη.Ο Αντρέας δεν μπήκε απ΄το κομοδίνο,μπήκε κανονικά από την πόρτα αν κι αυτό δεν πολυάρεσε στον εκδότη ή στο Rock.Ε ναι αυτό ήταν πάντα το έρωτημα:rock ή rock 'n' roll;Για πολλούς όλους όλουμ μουμου, εκτός από μένα και άλλους ποοολλλούς για τους οποίους η εμμ.μπενάκη είναι κάτι σαν το ρο μέσα στο ηλιοφάνεια η απλά μένουν γκύζι και δεν γουστάρουν λινάρδο σκίνχεντ.Rock 'n' roll.Ποτέ δεν μου πήγαιναςς το τάμπελ σάρπμελ ή το είμαι και φαίνομαι.Κι ας προσπάθησα..ο τζέλο μπιάφρα ήξερε τι έκανα,άλλα όχι όπως το λέω,όπως το λέει για να βρίζουν τα παιδάκια του κανίς το κανίς με τα φτερά ελ βι!Κρίστιαν ντεθ μωρό μου,πιάσε το ριμπάουντ.Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει attitude!PW ΚΑΙ πωωω!χαρντκορ νάιτς,πόιζον αϊντία,σικ οφ ιτ ολ αλλά τώρα να λέμε myspace σαγαπώ ο κομπλεξικός,ξέρω τα πάντα και αν όχι, ξέρω γουγούγλ σερς σερς.Το θέμα όμως δεν ήμουν εγώ κι ας έφαγα τόσο λευκό ηλεκτρονικό σπέις με τις νότες μου.Η ενότητα ανήκει στην Μαρία η οποία εντοπίζεται ως μαρία συχνά-πυκνά και στον αγκρέσιβ Αντρέα(θα πήγαινε καλύτερα αγκρέσιβ Ηλία αλλά δεν τον βάφτισα εγώ ή Εγώ).Όταν συστήθηκαν,φιλήθηκαν κι όταν εκείνος καμπούριασε(κουβαλούσε αέναα μπάσσο λαμπρό ακουστικό έμπροσθεν κώλου βαρέως χερσαίως) εκείνη είπε αγαπώ την αγάπη η οποία μένει-παραμένει-υπομένει πάντα το μαρτύριο του κόλπου.Μάπαα!!Μάταια!Τα άκουσε όλα βερεσέ μιας και το 55 ήταν μακριά κι εγώ μια φορά είχα πάει, πριιιιιν η ντρρρριιιιιν μάλιστα πάω φαντάρος(αυτό το ρο δεν μπορώ να το πω καλά,το γράφω καλά όμως /θα φάω άμμο,θα πιω αγιασμό,θα φάω νυχτερίδα να ξεπλυθώ ή ναι..).Μια σημείωση, δεν είμαι υπόλογος είμαι επίλογος στο τέλος της αναφοράς δηλαδή η έναρξη της δικής μου αναφοράς συμπίπτει με τον επίλογο μου,επομένως έχω περισσότερο χρόνο να παίζω.Πραγματικά δεν μπορώ να μπω στο μικροφωνικό σου παζλ αν και το αγαπώ.Ίσως έτσι τα πράγματα να είναι καλύτερα.Ο λογιστής και ο υπολογιστής θα λένε:
ας έχω τα απογεύματα ελεύθερα να χιουμανάρω τις πηγές μου.Κλαις;Πάλι επαρχιώτικο κόμπλεξ;Πάω στο χωριό μου ρε κακομοίρη;Ποιο χωριό σου ρεεεε;Πες το;ΤΙΙΙΙ;Α μεγάλωσες εκεί και τώρα ζεις Αθήναι;ααααααααααααααααα!!!!!!!!!Καλό μου!!!Τράβα στα λειβάδια ή στις θάλασσες..εκεί κάνουν μπεεεε και το εννοούν!Περήφανος εμετός;;;Όχι λοιμώδης πλιτσιπυρετός ενώ σβήνουν τα φώτα και δεν θέλω να την πω μα-μαν, σε κανέεενα!Υποκουλτούρα;Μα ρε μαλάγκα η κουλτούρα πριν γίνει κουλτούρα τι ήταν;ε;; Υποκουλτούρα!χαα!Γνώση εντός εις το όνομα του αφενός!Γάμησε με!Υπάρχω για να χαϊδεύω-ευτυχώς είδα-κάτι δίχως τοίχος δήθεν.Έτσι ροκ εν ρολ!Πάει το γαλάζιο,σημαία δεν χωράει,κάψε έις την ν,σβήσε αλλά χωρίς να κάψεις:Ζήσε;..εμ.