όλα ήταν ίματζ (Ε) (ΑΑΑ)

Όλα ήταν γάργαρα σα νερο/σα ντιμετάπ μου κόπηκε ο βήχας.Η αλεξάνδρα είχε μάθει ήδη πολλά.Και τα περισσότερα απ΄το τηλέφωνο.Ο χρόνος σχίστηκε στα δυο όταν της είπα το αντίο.Και κείνη σαν περιστεράκι γλύτωσε απ΄το αγγελάκι.Τα θρυλικά βράχια,στα οποία ξόδεψε όλες τις δυνάμεις του ο άγελος άγελος,θανάση,δεν υποστηρίζονται ακόμα με ιστορίες τύπου διηγήματος/μπορεί από βδομάδα/Σήμερα η αστυνομία είναι δημοκρατική,τα κάγκελα χρωματιστά και το ουίσκι φίνο.Σειστός καραλιτιστής 2007/ρόδος 2006 χωρίς πενταήμερη αλλά με τζι τρία!Που είναι ο αρχάγγελος;
------------------------------------------------------------------------------------------------
(οι τόνοι κάπου εδώ τελειωνουν και ξεκινουν οι ιδεες :)

γεια σου αλεξανδρα,εδω αγελος αγελος
α τι κανεις
καλα μωρε σε σκεφτομουν,πηρα να δω τι κανεις
καλα ειμαι, αγελε αγελε
χαιρομαι
εσυ πως εισαι;
καλα αλεξ μου, βρηκα κοπελα
ουμ πολυ μαγπας αγαπαμε αμε αγαπας, αγελε αγελε
ναι
ειχα ερθει πατρα αλλα δεν με δεχτηκες για τριακουσατε φορα
μμμ δεν θυμαμαι
α θυμαμαι εγω
μνημη ισον πεινα και πεινα ισον δυναμη αρα πεινα ισον πεινα και μνημη ισον δυναμη
σοφο
ναι
θα σου μιλουσα για δυο ωρες αν σε βλεπα
αληθεια;και τι θα μου λεγες αλεξ
θα στα πω οταν βρεθουμε
μα δεν θα βρεθουμε
γτ δεν θα βρεθουμε αγελε;
γτ δεν θες
θελω(οποτε θελω γω γω γομ α)
ωραια ποτε;
αυριο στο παλιο μου σπιτι απεξω
α εκει που σε παρακαλουσα
ναι
γτ οχι,αν και θα προτιμουσα εξω απτο δικο μου
δεν ξερω που μενεις
ξερεις αλεξ,κρυβεσαι καλα πισω απο συσκευες που παραπεμπουν σε 693 και καλουν 697
ουτε καν
ζου τελος,δικη σου επιλογη ηταν αγαπη μου
γεια(δεν ξανασηκωνω το τηλεφωνο/ η γιαγια ειπε οτι κολλανε οι αντρες αν τους φτυνεις)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Εμεινα με την απορια ενω οι τονοι επανηλθαν καπου εδώ.Όλα γύριζαν,ίσως γυρίσουν πίσω της ή μπροστά της,μιας και δεν παίρνει απο λόγια,δεν περνάει από πουθενά γιατί ειναί σκια, μα ούτε και σκιά ,με τόννο,υπήρξε/ίσως μια άτυχη νεαρά ,θάλλα ήταν,με μια γλυκιά μαμά η οποία είναι πιο νέα και πιο τούλα απο την ίδια.στο χαμόγελο χωρίς κεφαλαία στην αρχη,δίχως σπίτι στην πάτρα.Δεν την ξέρω.Η ζωή είναι δίκαιη και ας το αναπαράγω 10 χρόνια.Δεν θα καταλάβω ποτέ.Αλλά όταν το κακό ριζώνει γίνεται κιτς και ύστερα πλιτς-πλιτς.Υπάρχουν και χειρότερα.Να πάνε στο διάλο διάβολο αααααααααα τα καλύτερα,όχι αααααααααα λόγω ματαιοδοξίας ή υπερφύαλου blues.Απλά δεν χρειάζομαι μαντάμ φιγκαρό για να με ντύσει,ούτε δισκοκριτικό γραφιά αααμαμά και μά-να με μυήσει.Το ΄97 κοκορικοτρομπετίνιο ναι!Ούτε καν την άποψη τη δική σου-μάμα δεν εννοώ σένα,εσένα σε βγάνω/και σε πατέρα γιαγιά θεία θείο- δεν χρειάζομαι.Είναι νύχτα και το μακρύ απ΄το κοντό βγαίνει για να τσαντίζονται όσοι βγάζουν λεφτά απ΄τα γράμματα-οράματα και να κομπλεξάρομαι εγώ,ο πρώτος εγώ.
Είσαι καλύτερος φίλε,αλλά το ξέρεις κατουράω πιο πολύ αν δεν έχω φάει και πίνω πίνω μπι και μπύρες.Ήπια καφέ,έφαγα λουκουμάκια,έβαλα νερό,έγραψα τα ονόματα στο υπερ υγείας,υπέγραψα,έφυγα.