Νέο έγγραφο κειμένου

15/8/2007 :ζήτησα σύνδεση για να υπογράψω ως παλικαράκι τον λαμέ μου οίστρο.Κόψε μια φτερούγα το πολύ.Σήμερα , είναι και γιορτή, φάγαμε μέχρι να πούμε όλα μια ιδέα είναι και ήπιαμε αντί για καφέ πρωί-πρωί την πτώση του τσάνταλη ή κάτι άλλο το οποίο δεν λέγεται σούμα όμως έχει το ίδιο χρώμα.Πριν το σήμερα και χωρίς να γνωρίζω την μοναδική μου φωνή,χτες έσπασα τα νεύρα μου,λόγω εγωισμού και τα λοιπά.Τσίρκο δεν πήγα αν και υδάτινο, η θάλασσα ειναι κοντά/ ας είναι το ψάρεμα η ενασχόληση των φίλων ρεμ άι πόντα.Την στιγμή λοιπόν τούτη ξεκινώ,ιδρύω και αναλύω έρωτα.Πέφτω με τα μούτρα,το όνομα αυτής κουλούρα,δεν θέλω μοναξιά,μόνο εσωτερικούς παλμούς να μην νιώθω.Ίσως η φολέγανδρος είναι το μάρμαρο που χτυπώ όταν πατώ το καταμαράν του σπιτού του πατέρα, ε ναι, μου.Και έτσι ,μιας και τίποτα δεν στρώνεται γλυκά, την ώρα φτη-φτου την απογευματινή, ξεπερνώ οτι είπα πηγαίνοντας παρακάτω δυο λόγια δυο πόδια δυο τσιγάρα της τρίτης λυκείου τα οποία δεν κάπνιζα, αλλά τα έκανα(-διαμόρφωνα) πατσουλί στον τοίχο της άγαγα αγάπλην μου κύριε τα, κύρια αντωνυμία πέτα μου αχ!Το λαπτόπ αναπαράγει,το μπισιμπίρι διαστρεβλώνει και το χέρι μου, σου γράφει αναγνωσταρά, οτι το άγιο, ναιαιιααιαιαιαια θα το πω γκρίκλις πάλι ή οχι ναιιαιαι, en8eo kef(ooopaaa)άλι μου, δεν έχει μπει στον κόπο-εντολή να πιστώσει.Ου και α, το κορίτσι ζητά αντι-ηλιακό απέξω και εγώ ο κλείσε-κλισέ παλόμας νέγρας γιούνκυ, ψάχνοντας τρόπο να αναδείξω, μπερδεύοντας σε,το φτωχό μου, μα την μάμα μου, αστέρι ,ααναγκάζομαι τώρα να ντυθώ να στολιστώ με προορισμό.Θυμάμαι όταν είχα γράψει το ''ΝΤΥΝΕΣΑΙ ΣΤΟΛΙΖΕΣΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ'' δεν είχα στα νύχια μου ξύσμα από δέρμα γυναίκας.Σήμερα λοιπόν που έχω,λέω να ακονίσω το μολύβι παρέα με οτι κενόδοξο φυγαδεύτηκε με τη βοήθεια της παλάμης μου μπουρούχι.Αποκλείω τα γουίντος και αποκλείεται η μάικροσοφτ να με ορίσει τον έξυπνο της δανίας.Πάμπη δεν φταίω,έχεις αρχίζει να το υποψιάζεσαι πια.Ευχαριστώ την τελεστέτ για την χορηγία ,αν και είμαι παιδί της πάναφον.Το έμο προϋπήρξε, το βρακί μας κάηκε.Το προϊόν ζει δωρεάν όχι σαν φρι πριτς,αλλά σαν ομόνοια χωρίς έβερεστ.Δεν ήταν οτι αναζητούσα τέτοια μέρα.