Ένα βήμα πριν/Διακοπές μέσα στις Διακοπές/ΔΥΟ ΔΕΛΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ Μμμ

Λοιπόν, το αυτό.Αγοράσαμε λέει φάντα απ΄το περίπτερο, το κεντρικό, εκεί στην αφάντου δίπλα στο σχολείο κ κάτω απ΄το στρατόπεδο (το οποίο έχει πλεον σύνορα).Είναι για σένα και για μένα αυτό το καλοκαίρι.Ύστερα με στυλ περιγραφικό περάσαμε χέρι-χέρι το δρόμο και ήπιαμε το περιεχόμενο του κουτιού στις καρέκλες του ποιου-πιο αλμυρού λεπτού πίττα σουβλάκι καλαμάκι της ζωής μας.Ναι μετά σε φίλησα.Θυμάμαι και άλλα πιο πικάντικα αλλά τώρα ούλααα είναι παρελθόν και εγώ, ο εγώ γαμ, γαβ-γαβ,ο άλφαγάμα, ανήκω στο τώρα, στο τρέξε, στο σε θέλω γάμησε με και φυσικά στο κονιάκ με πάγο.Το θυροτηλέφωνο χτύπησε και συ που γελάς πονηρά δεν πρόκειται για προστακτικό τούτη την φορά.Απάντησα ποιος και φυσικά δεν ήσουν εσύ.Και πως να ήσουν άραγε αφού μαζί με το κορμί σου τότε, πήρες παρέα,παγέα, παγερά α α αχ(το ωχ παραείναι) και κάθε ελπίδα η οποία τελειώνει σε -με, -ως,-με,-α,-ρα και αρχίζει με θαταπού-,ίσ-, ξαναβρεθού,μι-,μέ-(εδώ το παρατάς /το νιώθω).Λοιπόν πάλι το αυτό.Ήταν αδιάφορο σεξάκι σαα σαασά, γι'αυτό δεν έδωσα σημασία και πήρα πρωτοβουλία να παραστήσω τον κανένα.Δεν τσίμπησε και έφυγε-το έφυγε, ενοχλημένα-η. Ήπια νερό και ήπια μου μίλησε η μάνα μου στο τηλέφωνο(REAL TIME) για ερ κοντίσιον και τα ρέστα γαμησιάτικα μου φάνηκαν!Λίβα περπατήσαμε με ι με γιώτα τι άλλο, ώτα!entaxei μάμα κλείστο επιτέλους!Πούστη κωτσόβολε καλόβολε μας τα ΄φαγες τα λεφτά, τα χρήματα , το μον ρέπος σέιχ σου μπάνσις.Ακαταμακατασουκουτουμπε αμπε φαμπε βγε...και νάτος! Και επιστρέφω σε εκείνη και τα μάτια της βαθιά χτυπήσανε το μπαλαντέρ μου.Εννοώ έρωτα,λέω,ευνοώ έρωτα σε αγάπη μου καίω γιατί το πληκτρολόγιο γράφει το όνομα σου και ζω σε μια πόλη που έχει το όνομα σου και εγώ ,εγώ το πρόσωπο σου έχω να θυμάμαι μέσα στα σύννεφα ενώ η παρέλαση χτυπάει τα πόδια μου και παρααααλύω όχι όπως το τραγούδι ούτε όπως η έννοια ή η πράξη αλλά όπως μια λέξη που δίνεται και σε ευχαριστεί μέσα σε βροχή χωρίς σε, σε μένα ενώ ένας άλλος ποιο γλυκός άνθρωπος ,άνθρωπος μπουχτίζει και περιμένει διακοπές -άνω τελεία -τα νερά να τα κολυμπάει όνειρεύεται και όχι να τα χρεώνεται ως καθημερινότητα/σεισμούς πολλοί εμίσησαν,διασυρμούς πολλοί ευχήθηκαν, τον Ιούλιο πολλοί γλέντησαν όλοι στα εσώρουχα μας κάνουμε καμπάνιες.Και όπου όλοι,όλες και όπου όλες, μία εκέινη και όπου μία εκείνη, ναι εκείνη και όπου εκείνη κανένας ΕΓΩ.τέλος το αυτό.Καλή άρρωστη ινο, χωρίς τέτοιου είδους γραφικότητες και στυλ μια μέρα πριν τις διακοπές απ΄τις διακοπές.