καρέκλα για την τσέπη

Λοιπόν,οι μήνες διαχειρίζονται με τρόπο αχ το κλίμα κάθε πόλης και αν το δω ουμανιστικά,το κεντρί της υπόθεσης βρίσκεται στο κουκούτσι το μυαλό μας του φρούτου σώμα μας της αίσθησης κορμί μας με αέρα αντί για κόμματα.Συνέχεια και το πρότυπο κάλτσες παπούτσια παρεάκι,δεν αναζητά πάτωμα όταν η μαμά βρίσκεται στο σπίτι για ψώνια.Δεν γνωρίζω αν επιθυμώ κάτι τόσο πολύ όσο την ξύλινη βία του -βάλε χρώμα δώσε στίγμα- λόγου μέσα σε οξύ.Στο t-shirt σου βρίσκεται η σημαία,απο μέσα στην καρδούλα σου η χώρα,στην ψυχή τσου τσου δε βρίσκεται μπαλκόνι αλλά βεράντα με μωρό αιώρα και σύνορα μπεμπέ πάρκο να μην πέφτει.Αν η στύση του μπέμπη ήταν 90 μοιρών δεν θα μπουσούλαγε ποτέ,θα τρυπούσε το μαρμάρι και θα τύχαινε παράλληλου βίου με το φωτιστικό.Αλλά αρκετά ιδρώσαμε με τα υπερεθνικά πληθυντικά ανευ μπογιάς(ας χαθούν ξαφνικά και άσχημα μες τη πρόταση νέε μου)έτσι αόριστα το στήσαμε για να μη βαπτίζουμε διαχωρίζω πέτρα ή βότσαλο.Πούστη,μου λέει,γαμήμένε φέρ΄τα.Τρέχω μα δε τρέχω στον ύπνο μου που όλα είναι αργά.Έτσι με πιάνει με ρίχνει δε με φιλάει με κοιτάει μου χαμογελάει οταν δίνω.Αναπνευστήρα ζητώ και επιστρέφω,άραγε ο αδόλφις έχει msn;τον βάζω,στόμα ρουφώ,αέρα πιάνω,πατώ,ξανά επιφάνεια.Μα λία τι βελούδινη είσαι αναδυόμενη και αυτό το πουά φόρεμα τη νύχτα πόσο ανάγκη έχω όταν περπατώ με όνειρα και χείλη μου όχι κενό χείλη σου.Απαντάει την επόμενη και βγαίνει με ρούχα απ΄το μπάνιο στην εποχή που το αιδοίο είναι αλιμέντα.Έξυπνη σα πρόταση δίχως και,γλυκιά σα σκαμπό με αγιοβασίληδες ντυμένο.Αποθήκευση σε όλα ενώ χάνονται τα γράμματα μετά την τελεία και όλα γίνονται δυαδικά μέχρι το τέλος του επικείμενου ή πάθους.10100100110010110010101010101010110