προβολή τίτλου/προσφενοχικά/μουσικοί σκοτώνουν μουσική

γλειστράω και αν φάω ένα ακόμα κόμμα κάπου εδώ δεν θα φταίει το ορθογραφικό λάθος στην πρώτη λέξη,ούτε και η μη χρησιμοποίηση κεφαλάϊου γράμματος στην αρχή της πρότασης.Γενικά δεν φταίω,είμαι μεσ'την ειρωνία και τα τιμολόγια έγιναν ιστολόγια για χάρη του έρωτα χρήσης.Μία φορά,η οποία αναλαμβάνει για πρώτη φορά υπηρεσία σήμερα,ζητούσα από το άμεσο να δηλώσει υποταγή.Ας επαναλάβω μέσω του κεριού των αρχαίων ελληνικών:οκ οκ οκ πρώτο μου κορίτσι δεν ψάχνω πια,ποιός και γιατί φταίει,ακόμα και αν το πια,υποδηλώνει ερήμην πιάπια το αντίθετο.Τώρα δεν κρύβομαι,δεν γράφω ωραία και σου σφυράω το επόμενο απ΄τη μύτη:κρίνομαι και γράφω ωριαία.Τούμπαλιν εξελίξεις,για δες πίσω home ωπ ωπ δέτο δέτο ξινάρι αφού.Πως θα υπολογίσω χωρίς πνευμόνι πόσο αέρα χωρά το στομάχι μου;Ο αέρας περνά απ΄το πνευμόνι,είναι γιγονός.Ποιός θα χωρίσει το σκοπό τώρα που η άνω τελεία απέκτησε ακριβώς από κάτω της,δίδυμο αδελφάκι:στον 3ο μήνα της σχέτης μας,ξεκίνησες να μπουρδολογείς εις βάρος μου με κάθε λογής άσφαιρο πυγμαίο κύριο υποταγμένο κόκορα.
Είναι η ντροπή για να ντρέπεσαι;είναι η ζήλια για να ζηλεύεις;είναι το κλάμα για να γελάς;
Προς το τέλος και ενώ όλα τα ερωτήματα που έβρισκαν χώρο σε ιστολόγιο τύπου περ οπερ λεκ έμοιαζαν να χρησιμοποιούν βατραχόποδια,ένας καλός και μια καλή παντρεύτηκαν με σκοπό τον κόπο του πατέρα για μια καλύτερη ζωή.Σκουλαρίκια εσυ μία-μια ζωή πάπλωμα εγώ.