κάτι που έμεινε στην μύτη/ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΜΑΣΤΟΡΑΣ;

Χαρακτήρισε,έλα απ'εδώς και έφυγες με πλάτη υπογραφή και στο δεύτερο για συνέχεια.Μια αμηχανία δεν απέχει παρά τρεις βόλους που βρίσκουν το αδέλφι τους κάτω απ΄το κρεβάτι.Σήμερα η μέρα είχε μία ωραία ανάρτηση.Η επιτυχία δεν περιγράφει χιόνι ούτε το ιώδιο φθορά.Πάρε με τώρα τηλέφωνο είπαμε,είπαμε πάρε μέχρι να δούμε που ο έρτως δηλαδή ο έρως δίχως ταυ επιπλέει.Κάποιος, ο οποίος είχε καιρό να ρυθμίσει τις εποχές,τάδε πρέπει τις ανάγκες με τις επιλογές του,θεώρησε σωστό να μιλήσει επίμονα και να επιτεθεί φράουλα στον ανώτερο.Μα καλά η ζώνη δεν είναι ιεραρχία,το ζώο δεν τρώει σάβανο,σκέφτηκε ο χώρος.Ανάσα.Πριν το εύκολο δάκτυλό μου συναντήσει το μαγουλάκι της,γλυστρούσε εντός δαφνών και αμφιβολίας.ΚΑ μην σκέπτεστε πάντες.Ποντς,μη με πίνει ντοροάντρες κένυο χάσου.Την ρωτάς αν θέλει,ο ανεπαρκής έβαλε σε λειτουργία την έννοια της σκέψης.Όκ,πέσε να φας,κουράστηκες σήμερα.Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ.ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΟΥΡΣΑΣ ΠΑΥΛΑ ΤΖΙΦΡΑΣ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΡΩΤΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΥΛΩΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΣ Ή ΕΣΤΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΑΓΚΩΝΕΙΣ ΑΔΙΑΦΟΡΩ ΕΓΩ Ή ΠΟΝΑΩ.αναμεσα σε χρωματα τωρα που ολα εγιναν μικρα και η τονοι καθος κε η ορθογραφεια παρεα με την σινταξη εγηναν τι εγιναν αφου πραιπει πως να δης μεσα μερα σε θεμα ειναι ωραια η επαναφορΆ με ένα μόνο κεφαλαίο λάθος.Άκου,δεν πνίγομαι,τα πάθη μου αρχίζουν και τελείωνουν στον αφρό .Εσύ κοιτάς,εγώ απολαμβάνω.Το αυτό.