τελευταία φορά περοπερλεκ/θυμάσαι οτι το μέηλ μου ήταν¨:amesomellon@yahoo.com?

Ώρα είναι,νύχτα είναι να αποχαιρετίσω γιατί βρήκα,βρήκα την και έχω να αναζητώ το άλλο που,όταν είμαι,αχ νάνα θα είμαι ο κοντάς της, ω καίω καίω,πιάνω ρίζα-μήλο γίνεται και οτι πόζερ ή ίμπερ κλασέρ αναλώνεται,αποσβένεται τμηματικά με ορθογραφία ή
χωρίς ,το ζεις.
Κείνος ζηλεύει ή άλλη κείνη ούμπερ προσπάθεια καταβάλ,μα ζηλεύει γιατί εν έχει αρχαγγελιστεί το στυλ μου,ούτε κόβει κάμακάμα της πίπες και το νιου α α α μέταλ.Καλά και κείνος ο ροκ που σκατά,σκατά χρέπει.Κι εγώ ω γω,ο γω,με άδεργράου και μινιμαλιστί ανίκητο εγωισμό που παταπάω.Νονέ άγιε σωκράτη αντώνη και σάρλ,γω σας γκαπώ και ναι ναι νάι νανάι στα χίδιαν μου αν ο τάληρο κόκα έγινε 5 εύρω ή τα εξάρχεια γούτσου παρέιντ.Ένα δεν ξέρω,γι'αυτό δεν ρίποτα λέω.Στα σοβαρά τώρα, πολύ σταδιακά,αδή γλήγορα γούρους ,η εμμονή ρίζωσε και τώρα που μείναμε,αδή αγαίν, ξεμείναμε απο ψηλούς άντε να τρέχεις για νανάκια.Κοιμάτε κοιμάτε το μωρή και δεν φταις εσυ που δεν αντιλαμβάνεσαι τι διαβάζεις.Ίσο το ποιόν του αγενή.Και τώρα η τελετή ελένη μιας και όλα πια και για ποια και γιαπιά αρχίζουν,τελειώνουν αναγνωρίζοντας σε.Παρένθεση,μάν γιου γκοτ το γκο νάου,όλαραιτ!Αράτ παν και ολ ράιτ,έτσι σερ;;;Λοιπόν μιας και το σύννεφο θα φέρει βροχή και τούτη η βροχή δεν έχει ανάγκη τα μούσια ή τα μούσκλια μου σταματώ εδώ και συνεχίζω ως ξεκίνησα,χαρτί,στυλό,γορντ και άμστραδ 6128 για επισκευή.Δεν μου κάνει τίποτα πλέον,μόνο η επανάληψη εντός της.Κρατάει μέρες,κρατάει χρόνια,κρατάει αιώνια,ποιος γαμάει πόσο κρατάει αφού υπάρχει τώρα.Το μαγαζί κλείνει και οι συνέπειες εκτός της.
Κύριε αλαφύστικ μαζεύετε παρακαλώ τα κακά,κύριε γενναίε της πατησίων σεπτεμβρίου(ααααστέρι το πιασες,τι δημαγωγός) δεν σε πρόδωσα αγόρι μου,πάμε για καφεσιγάρο,μάμα οι σουπιές ήταν σκατά και τα έδινα όλη μέρα στο γραφείο,γοντερ μπόυς και γουήμιν girls (riot,my baby was born in 1979,my honey is my baby,babarel babasa across the nation)στο καλό και η αμφισβήτιση καλό πουκάμισο είναι όταν έχεις μικρό στήθος ή πουλί και δεν το χαίρεσαι,βάλε βάτες,βάλε γραβάτες/τώρα που σου είμαι χαίρομαι,γιατί κτήνος είμαι δεν,σε φτύνω αφού αλλά και την στιγμή την φτάνεις με φτερά,κάψε την σκάλα,σπάσε την πλάτη,χέσε το σπανάκι.Ο ριρής μεγάλωσε και όμως ακόμα ψαροταβέρνα είναι.Η άμμος εσένα περιμένει νεοχίππη ροκ ντάντα και τσούλε αμπεμπέ.Δεν φταίω που το λέω,φταις που το ακούς.Αν η χύτρα ήταν μήτρα θα μασταν όλοι μπουρμπουλήθρες τι καύλα,τι καλά!Ας είναι το τελευταίο αγρέσιβ επεισόδιο,η τελευται ρεντ χοτ μάμα,το πανκ όχι το στρέητ αλλά το ροκ εν ρολλλλ,ψήφισε γεννάω μαlapasάω ραακακακακάμπα.teleivwnw me greeklish oxi gia tipotallo alla gt menei konta sauto ton dromo pws ton eipe dipla sto para8yro pou fainetai h paidikh xara,sto lodino,loudino,london don kai den kserw na metafrasw thn skepsh pou exw,as ais8an8ei kati oikeio,as piei ligo latino parapano as me koitaksei w nai ai ai as me koitazei.h leksh den ftanei pleon giauto o peroperlek zei hdh makria sas,poio konta mou kai dipla ths.den euxaristw den aksizw oyte ypostirizw,pairnw me8w den ypografwoneira kryfa.kima telos xortofagia.

ΥΣ:Για όσους έγιναν γενναίοι από blog ή απλά έχουν εμμονές και κόμπλεξ όπως το φρούτο μου,ας χορέψουν με την φωνή τους και ας δώσουν στην αφάνεια-επιφάνεια,το μια απ'τα ίδια κίνηση,εσωστρέφεια.Και ο νοών μοχίτο.