δεν ήθελα να πιω απ'το χυμό σου/e-αγάπη σου

Γουτεμβάλα,αλπιπιονίκη!Σήμερα κέρασα την Ιωάννα και τον Παναγιώτη ριμπενάκι σούπερ τέλειο!Καθήσαμε στην αριστερή δροσερή πλευρά (ποιος είδε την Γαλατσίου και δεν τη φοβήθηκε μέρα μεσημέρι το καρτέρι) και του δώσαμε να καταλάβει οτι σελφ σέρβις και λοιπά λαίμαργα χαρακτηριστικά και μπούνιες δεν λογαριάζονται με τις αράχνες μας.Είδε ο κύριος θεό και το 8 έγινε θ, έτσι για να έρθουμε πιο κόντα με το διπλανό τραπέζι!Φτωχά μου..η ώρα ήδη πήγε 4 μμ.Μα την παναγία χωρίσαμε μέχρι να πεις παναγία, ύστερα κατηφόρισα και βρέθηκα έξω αν όχι μια ανάσα, απ΄το σπίτι μου.Η κοπέλα με τα καθαριστικά είχε καθίσει στην ίσκια πεζούλα και το αγόρι ράντιζε Η2Ο τα γύρω μάρμαρα.Η άλλη κοπέλα εμφανίστηκε ενώ έμπαινα στο ασανσέρ.Το τελευταίο μύριζε άζαξ και χλωρίνη!Ο καθρέπτης έδειχνε οτι είχα βγει έξω χωρίς να χτενιστώ!Αγάπησα τον εαυτό μου για 10" (2" ανά όροφο) και έφτιαξα τα υπερμεγέθη πυκνά παραδεισένια (κάτι δεν ισχύει/έστω γράμμα) φρύδια μου με δακτυλάκι(σαλάκι τέλος). Έκλεισα την πόρτα. άνοιξα μια άλλη και πέταξα τα κλειδιά εκεί που τα πετάνε όταν μπαίνουν.Οι έλληνες bloggers μου μιλούν συζητούν ανήκουν ζητούν syzitoun και μάγαπούν γιατί είμαι ένα-ένα απ΄αυτούς μια τρύπα μια ψηφιακή κουρτάλα ένα δίσκος σκλήρος σαν το πέος τους ένα κόμα κόρμα κάρμα κάκα κακό μεγάλο μην τους βρει , μια ομόνοια θολή η οποία κυνηγά και τρυπιέται με e-σάντουιτς και κανόνες συμπεριφοράς.Τελευταία ένας κύριος αγόρι με ρώτησε αν η αμφιβολία είναι δικαίωμα και αν η αμφισβήτηση χωρά την πρώτη.Φυσικά δεν, απάντησα φυσικά , διότι τέτοια απίδια δεν χωρά ο προφορικός μου σακ ατάκος.'' Κερένια με ψάντερ και όοολα στηρίζονται σε με μέμεμ' ''. Άλλα λόγια να με στηρίζεις,άλλα να με επικροτείς, άλλα φοράς στις παραλίες να με θορείς ή με θωρείς ως πλέον αννέγγιχχχτος.Άκλαφτε άκλαφτε, τα ποπ τα ρούχα και το ίμαζ σου με πάνε.Με πάνε γιατί έχεις στυλ και κουλουάζ μπλε στα χείλη.Στους όρχεις τοποθέτησες χρωματιστές χαντρούλες,τι κρίμα που δεν φαίνονται οι έμορφες!Ναι με ρίμα , ναι με ρήμα, ναι στο κύμα ναι διοτίμα.Ε τί;δεν θα 'βανα;μεμένα και μένα κλικ άντε δυο ξέβρεις τα πάντα νέε και ωραίεμ.Από μουσική μέχρι γραμματική, από παπάκι μέχρι όνια η ώνια ή 2 ν λέσχης,από δεμέστιχα μέχρι έλμα και από ουρανό μέχρι ντεκλαρέ.Ψιλοτσιγουρίτσα κάνει, φέρε μου το σάλι..θα κάτσω για ένα ποτό ακόμα ξάδελφε-πατέρα.